TOPPLISTAN för vårterminen 2015

Dessa böcker har varit mest utlånade under vårterminen:

1. I am Zlatan Ibrahimovic     av Zlatan Ibrahimovic

2. Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar     av Jeff Kinney

3. Jag är Zlatan Ibrahomovic      av Zlatan Ibrahimovic

4. Dagbok för alla mina fans: Gregs bravader     av Jeff Kinney

5. Bellmans bästa och andra roliga historier     av Martin Harris

6. Nikkis dagbok: Berättelser från ett (inte så) fantastiskt liv     av Rachel Renée Russell

7. Dagbok för alla mina fans: Ett hopplöst fall     av Jeff Kinney

8. Diary of a wimpy kid: The ugly truth     av Jeff Kinney

9. Dagbok för alla mina fans: Värre än vanligt     av Jeff Kinney

10. Cabin fever     av Jeff Kinney

11. Diary of a wimpy kid: Dog days     av Jeff Kinney

12. Bert och datadejten     av Sören Olsson & Anders Jacobsson

13. Sorgfjäril     av Ingelin Angerborn

14. Trasig     Mårten Melin

15. Dagbok för alla mina fans: Femte hjulet     av Jeff Kinney

16. Bert och badbojen     av Sören Olsson & Anders Jacobsson

17. Bert och Heman Hunters     av Sören Olsson & Anders Jacobsson

18. Lagets stjärna     av Mats Wänblad

19. Spejarens lärling: Krigarkungens sal     John Flanagan

20. För alltid     av Ingelin Angerborn


Om andra har tyckt att de här böckerna är bra kanske du gör det också :) Ett annat tips är att leta efter fler böcker av de här författarna, de har förmodligen skrivit fler bra böcker!!!

Kommentarer